Helgen

Blev fest på fredag med Staffan, Tessan och Lina. Förfestade på musikskolan och drog sen ut på Olles där det var asmycket folk! :) Blev som vanligt massa prat och dans. Fyllekäk på Subway och sen blev det en kort "efterfest" med en massa folk. Sen for jag och Staffan hem till han. 
På lördagen for jag hem till Klutmark och käkade grillat ♥ Hade sen filmkväll med syster och på söndagen for jag, Frida och mamma och hämtade en kisse. Det är våran katt Skorpans kattunge (som inte längre är en kattunge) som hon fick för 8 år sen som vi sålde men nu kunde inte ägarna ha kvar henne så då har min syster tagit henne på prov. Eftersom hon redan har en katt och Midori (som kissen heter) har varit innekatt och knappt träffat katter förut så är hon inte van andra katter. Så vi får se hur det går! :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0