Good night.

Har en fet slemmklump i halsen (väldigt viktigt för er att veta) som håller på att kväva mig. Vet inte hur jag ska få bort den och kan knappt andas med den. Är säkert inte ens slemm, förmodligen en groda eller två jag svalt i sömnen som fastnat.

Kan knappt minnas vad jag har gjort idag (igår), sett några filmer och resten av tiden har jag väl dagdrömt. Tänker ofta på hur rädda människor skulle bli om dom kunde höra mina tankar. Inte så att jag planerar något massmord, utan dom är bara så flummiga och ingen annan skulle ens orka fatta då allt är ganska långsökt. Är i alla fall glad att jag har en hjärna ibland, den funkar inte riktigt alltid som den ska men vissa dagar är den på topp :)

Imorgon hade jag tänkt fara till stan en sväng och leta/köpa ett silverschampo. Sen på kvällen ska jag fara till min saknade pojkvän<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0