Hola amigos!

Spanska är så fint, önskar jag kunde det flytande men tyvärr kan jag bara några få ord.
Var halva onsdagen på af sen for jag till Staffan och varit där till imorse. Gjorde syntest för att få kunna köra bil vilket gick bra (synoptikern var dock väldigt skum).

Flyger en äcklig fluga som verkar ha tappat sina sista hjärnceller så den studsar bara runt, är rädd att den ska attackera mig. Ska duscha sen får vi se om det blir fiesta eller myskväll med Staffan.



Har lite bildbrist så ni får en söt bild på våran kisse Maya.

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Spanska är överskattat lilla du.. Flugor är ofarliga. Däremot var katten fin, nu till det ja ville, äre fest?

Svar: Hahaha nej inge fest för mig :)
Jozzzzz3

2012-11-30 @ 22:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0