Halloween 2012.

I fredags blev det förfest med Tessan, Linnea, Staffan, Carro, Albin, Anton, Sanna, Emelie och Mika. Sen drog vi på folkparken där det var halloweenfest. Blev lite kaos där ett tag men det slutade bra. En del människor hade gått all in och var rätt läskiga, speciellt personen som klätt ut sig till katt-tant.
Tog några suddiga bilder som jag kan bjuda på sen så har jag snott några av Linnea.
 
 
Sista bilden vet jag inte riktigt vad som hände, jag ser ut som ett tap i alla fall.
 
Kvällen skumma var att jag hade varit sugen på julskinka (brukar inte ens tycka julskinka är det godaste under julen) halva kvällen typ, jag och Carro började prata på vägen hem hur gott det skulle vara med julskinka och då säger Staffans mamma att vi ska äta det imorgon, var nog ödet. Åt sen julbord på söndagen med Staffan och hans släkt, fy så gott det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0