4 December.

Hade tänkt se film med min syster men blev tvärtrött så ska försöka sova snart.
Efter af igår gick jag en sväng på stan, köpte ett linne på Bik bok där dom glömde att ta bort larmet från det. Trodde det var någon annan som gick för nära utgången med något klädesplagg då det började pipa så jag och Staffan brydde oss inte. Sen då vi hade jättebråttom till bussen och gick ut från hm så började det pipa igen, men hade inte tid att stanna så halvsprang/gick fort ut haha! verkade då inte som att någon brydde sig speciellt mycket.
For sen hem till Staffan och sovde där till idag. Staffan tog på sig en söt liten rosa morgonrock då han skulle ut på balkongen och ta bort snö från parrabålen, haha fan att jag inte tog kort! såg inte straight ut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0