22 December.

I torsdags blev det jobb, var inte så taggande att stiga upp kl. halv 5 på morgonen. For till Sara efter jobbet där Frida och Emelie också var. Sen gick jag och Frida hem till henne där vi åt mini-julbord och färgade mitt hår.I fredags stressade jag som aldrig förr, skulle handla dom sista julklapparna och jag var självklart inte den enda som hade den tanken. Träffade Staffan och gick till Frida. Åt middag och gjorde mig klar (Staffan diskade självmant för han var så uttråkad), sen for vi till Julia där det var förfest. Drog sen på folkparken (vann biljetter dit, måste få skryta lite), virrade 90% av tiden ensam, dansade till Byz, tappade mitt läppsyl, hittade mitt läppsyl osv. Idag har jag och Staffan bara tagit det lungt och ätit middag hos hans bror :)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0