When the night always ends with a fight, I'm excited that you wind up next to me.

Steg upp tidigt idag bara för att jag skulle ringa och fråga om praoplats, men då ser jag att dom inte har öppet idag! steg alltså upp helt i onödan då..... ska väl ringa imorrn ist. Borde gå ner och äta frukost, men jag orkar inte, haha. Klockan 1 så ska jag och (halva) klassen till skeria för att jobba på ett bröllop! och med den vanliga turen som jag har så måste jag servera....... inte okej.

Igår så var vi på frikvällen, kul men vädret var inte så nice. Var ju också presentkortsregn, så hade tänkt att jag skulle köpa en väska om jag fick några kort, men fick fan inget! haha men var faktiskt nära 3 ggr men jag är så jäkla kort så alla andra hann ju före..... :( (A) Blev ingen väska, men behöver verkligen en så ska se om jag hittar nån nästa vecka..

Nä, nu ska jag äta frukost innan jag avlider... sen blire att duscha, och tagga inför bröllopet!! hahaa


Kommentarer
Postat av: Emelie

Lycka till på Bröllopet :D

2010-09-25 @ 12:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0