Put your arms around me...

Det är fan svinkallt hemma hos oss, kan knappt smsa för mina händer är så frusna :O nog för att det har varit kallt här i typ 2 veckor, ni såg ju bara hur Emelie såg ut en kväll då hon satt med halsduk här inne... haha. Man kan seriöst sitta i vinterjacka och ändå frysa... :S galet.



Idag så kastade jag ett smörpaket i Tessans ansikte (utan anleding) hon fick fettlagg så jag fick skynda mig bort från bordet men hon hämnades sen i disken, hon tryckte smöret i min mun och sen på mitt finger. Men hon förtjänade det faktiskt eftersom att hon smetade chilisås på mig i måndags... :(
Sen så sprutade jag vatten på Sanna och vad fick jag tillbaka, en äcklig trasa i ansiktet... förresten så har jag fått ännu ett till smeknamn, Sanna började kalla mig Jocke igår? :O vet inte vars hon fick det ifrån, men det verkar som att jag bara får killnamn som smeknamn nu förtiden? först Josef och nu Jocke.

HAHAHha ååh neej! skickade ett sms till Tessan som inte kanske var det snällaste (dock så vare helt och hållet sant) och nu säger hon att jag kommer få ångra det imorrn, det slutar aldrig bra då Tessan är dum med mig :(
Det blir visst bara värre... jag skickade att hon kan glömma att jag åker med hennes buss imorrn, och då säger hon att det kommer bli ännu värre för mig imorrn än vad hon hade tänkt sig... :O OMG!
Borde jag ens fara till skolan imorrn?...


//Josefine Lundström

Kommentarer
Postat av: Linnea

ahahah jag saknar er :(

2010-09-01 @ 22:09:02
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0