I was made for lovin' you baby.

Jag hatar att vi bara har 2 toaletter och att båda är upptagna då man är så jävla kissnödig, hade varit bäst om vi hade haft 5 st (en åt oss var) men då skulle vi behövt ett större hus osv, så det är bara att hålla ut!
Måste gå och duscha snart, mitt hår är som äcklig kletig marmelad just nu, inte ok alls. Sen så ska jag nog bara chilla och se en film ;) haha mitt liv är så awesome, bara ligga och slöa hela dagarna... ;D

Men jag kämpar ju faktiskt på skolan så jag förtjänar att tare lugnt då jag är hemma. Idag vare fan galet, jag stod i portioneringen (för er som inte fattar vad det är så får ni ta och lista ut det själva) och maten vart slut hela tiden så jag sprang mest bara fam och tillbaka, haha det var hemskt och jag ska göra samma sak imorrn :O förhoppningsvis blire lite lugnare och man slipper tjuriga kunder...

Har också en hälsning till Tessan: DU ÄR DÖD IMORRN!! :)

Det var nog allt jag hade att berätta, nu så ska jag fortsätta med mitt awesome life!! =)

//Josefine Lundström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0