Can't stop now, I've traveled so far to change this lonely life...

Sitter just nu och väntar på att min retardbrorsa ska gå och duscha så att jag kan duscha sen: "Behöver" egentligen inte duscha håret, brukar ju oftast duscha det varannan dag.. men i nödfall då det blir marmelad så kan det bli oftare. Iaf så är det inte speciellt äckligt nu men eftersom att vi var i skogen idag och jag lyckades gå in i 9 av 10 spindelnät så kan det vara en bra ide. Och man vet ju aldrig hur det ser ut imorrn, vill ju ändå se hyffsat bra ut på skolfotot, om det ens möjligt? :O

Sen efter skolfotot så måste vi tydligen springa tillbak till skeria, haha självklart! ska också följa tessan in till stan efter skolan, blir kanske att köpa en ring också ;) haha gud vad jag har köpt ringar på senaste tiden... inte bra om man är en fattig flicka som jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0