You're every star that shines in the world to me

jag vet att jag är dålig på att uppdatera, men har helt enkelt inte tid nu på sommaren... (A)

Onsdag
Var med Theres och Julia :) först fika vi och såg på Wipeout, sen så såg vi på Buffy the Vampire Slayer :) inte serien utan filmen som serien är baserad på, hehe ;) Den var bra och snygga skådisar, fast inte lika snygga som i serien!! ;) och serien är 100 ggr bättre än filmen också (A) hihi

Torsdag
Jag och syrran såg på Oliver Twist, har sett den filmen hur många ggr som helst, ahahha men blir typ alrdrig less (A) sen på kvällen så käka vi glass och chokladsås <3 och såg på Obsessed :) den var riktigt bra så se den!! :D

Fredag
Jag, Frida, Sara, Emelie, Theres och Julia var på brännvalla och spelade fotboll ;) kul men det var fan jävligt jobbigt... xD for sen hem till Sara och Emelie, där spelade vi uno och pratade om allt och inget :)

Lördag
Var med Sara och Emelie :) såg på filmen I love you, man ;) hahha från början så var den mest kul (jag skratta typ hela tiden :]) sen så lagga man typ på att han (Paul Rudd) var så pinsam xD haha men den var ändå bra ;)

Söndag
Har ingen aning om vad jag ska hitta på, Frida och Sara ska typ se Eclipse med några... fast jag och Emelie skulle kanske få följa med... (A) men jag är fattig så det blir intressant hur jag ha råd xD


Kommentarer
Postat av: Anonym

är ditt mål i livet att se så många filmer som möjligt?

2010-07-05 @ 01:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0