You are the sunshine of my life

Trevligt med lite grillning ikv, fast var inte så peppad men när vi väl satt vid elden så vare myspys.. (a)
Sen så blev det fia med knuff och Emelie den bajskorven vann.. :( Sara och Frida kom 2a sen blev det fight mellan jag och tessan, men jag vann!! mohahah ;D har också insett vilka snälla kompisar jag har då alla hejjade på tessan...? :( helt jävla mobbad :O
Tessan ville då ha revansch snart!! och det kommer hon ångra efter att jag slaktat hon igen!!!!! ;D

Imorrn så jobbar vi bara till lunch, sen så ska vi fara hem och baka tills på onsdag ;) och på onsdag så jobbar vi mellan klockan 17-21 ;)

//Josse =)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Men va josef jag hejjade ju på dig och julia

2010-07-19 @ 23:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0