I will be fine - just say you'll stay forever mine

Känner mig nååågot drogad idag, körde hem vid klockan 3 i natt och kom hem vid halv fyra... vaknade klockan 2 idag. Kunde ha sovit några timmar till, men kände inte för att sova bort hela dagen så det var bara att slita sig upp!!
Kvällen var då galen, från början lite kall men det är sånt man får ta!! träffade massa härligt folk (både igår och i fredags) och levde livet!! =) längtar redan till nästa år!!
HAr också fått ångest över att det är bara en månad kvar tills skolan börjar igen!!!!!! :(:(:(:(:(:( fyyyyfaaan!!
känns som att det är hundra saker jag vill göra men inte kommer att hinna... :/ så det får bli nästa sommar, lr? är också emo över att jag fyller så sent så då alla min vänner är 18 nästa sommar och har kul så ska jag sitta här hemma och ruttna? :(
ahhaah jag har mina deppiga perioder, men vafaan... man lever bara en gång så man ska väl ta vara på den tid man har och leva livet!!!! alla har vi våra upp och nerförsbackar! och jag är väl ändå inte den ända som fyller sent?... ;)

Nog om detta... idag så har jag bara suttit här och sett på Angel =) David Boreanaz är ju såå snyyyggg!! ♥ hade velat se Pretty Little Liars men dom har inte laddat klart så det får väntas till senare!






Riktigt braaa!!!! =)



Trästocks!!!! =) (Fridas bild)


//Josse =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0