Keep the faith

Idag på jobbet så skulle vi he ut konstgödsel på hela fotbollsplanen... ni kan ju tänka er hur drygt det är då man går runt med nån liten "vagn" som är ca 40 cm lång och 20 cm bred :S men vi hann bara halva planen för alla säckarna tog slut och så började det regna :/ så vi smsa våran handledare och han sa att vi fick fara hem och baka ist (a) så var hemma nån gång innan elva, tjäna!! :D fast har fortfarande inte bakat nått xD får bli sen ikv antar jag...

Sen så har jag lite svårt att röra mig som en mänsklig varelse, har bränt mig som satan så jag känner mig som en jävla robot :O plus att det känns som att jag ska brinna upp! haha jag vet, jag är så het så... (a)





//Josse =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0