I´m dancing all night long

HAHAHaha alltså jag kommer fan inte kunna sova i natt, Sara och Frida har dansat och svettats i mitt rum så jag kommer avlida av värmen! :O får fan sova ute... (a)
Förutom att dansat så har vi spelat fia med knuff, och jag suuuuuuger!! fast samtidigt så är jag fan bra för alla verkar vara "rädda" för mig för att jag knuffar ut alla, moahahhah!  
Emelie efter att jag knuffat ut henne...

Emelie: Josef förstör mitt liv!! :(
Sara: Vems liv förstör hon inte?! :O

AHHAHAHA JAG ÄR SÅ ÄLSKAD!!!!!! (A) ♥

S
en så har vi också haft massagetåg :] satans härligt!, ända tills Sara kittla mig under fötterna då!! :( hon vill fan döda mig den flickan :O




//Josse =)


Kommentarer
Postat av: Linnea

du är älskar av mej iaf :] haha :]

2010-07-26 @ 16:56:40
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0