I can't live in a world where you don't excist

Har blivit mke jobb nu men nu äre över!! (nästan, jobbar också 7/8) så nu ska jag ängna sommarlovet till att... soooovaa!!!!!! :D finns nog inget bättre? ;)
Sen så skulle det behövas träna lite mera.... (a) dagen har inte varit den nyttigaste :S men nästa vecka så vart det planer på att spela lite fotboll, vi blev så sugna då vi såg dom spela ikv!!!! =)
Måste också berätta att jag och Tessan tog världens fulaste bilder ikv :O alltså jag började typ gråta för att jag var så ful!! xD och sen förut idag så gjorde vi världens fulaste film tsm med Frida och Sanna!!!! fan om den skulle komma ut på youtbe lr nått, jag hade fan tagit livet av mig :O skojar inte!


Läste nyss att de ska byta ut Megan Fox i Transformers 3?!?!?!??!? :O :O :O :O alltså va?? :(:(:(:(:( hatar när dom ska hålla på att byta ut skådespelare i uppföljare, fast det finns säkert nån bra anledning men jag hatar det ändå!! och Megan Fox är ju så bra!! Blir inte samma sak utan henne!!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag och syrran se på One Tree Hill ♥... och tjocka oss med popcorn :O hahaha, inte bra!!!! xD


//Josse =)

Kommentarer
Postat av: sara

det var ju hon som "hoppa" av att spela in en trejde!!

2010-07-31 @ 21:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0