Don't stop believin'

Fyfan mitt hår är inte mysigt just nu, ser ut som ett som jag vet int vad :O hahah men idag på jobbet så hade vi sprayat några bord och så började det ösregna så vi fick skynda oss in med alla, så mitt hår blev alldeles slickad och äckligt... :S men jag och tessan snacka om att fara och bada idag så det ger inte att jag duschar än, så jag får leva med det ett tag till xD

idag så vare också sista dagen Carina jobba, så nu blire bara jag, tessan och sanna :P men vi kommer sakna henne!! och den lyckosten kan börja sova ut länge på dagarna medans vi måste upp tidigt som satan... :( livet är fan hårt ibland...
Idag så körde vi nån lek som jag tror heter galenpannan - nån skriver ett namn och en plats på ett papper sen så sätter någon annan den på pannan och så ska man ställa frågor tills man vet vad som står på sin lapp man har på pannan... haha. Tessan ville inte köra kändisar så då skrev vi ist namn på personer som bor i klutmark... hahah och jag sög! jag kom fan 3a :O men bättre än tessan som kom sist... (a) och Carina vann den bajsen!! xD
Sen så var vi ju också lagomt smidiga då vi skulle hem, vi for lite tidigare för vi orkade inte vara kvar, så då jag och Carina cyklar över bron så möter vi våran arbetsledare... fast han vinkade då glatt så jag hoppas det inte gjorde nått att vi smet tidigare... (A)

//Josse =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0