Fame..i'm gonna live forever!

Igår så slutade jag kvart över tio, ahhaha var evigheter sen jag slutade så tidigt.. :O
Iaf så gick jag på stan ett tag sen for jag till skolan och åt lunch med tessan och emelie. Sen for vi till hemmakväll och jag och tessan köpte filmer :)
och efter det så skulle tessan tbk till hennes prao och Emelie till skolan, så jag följde tessan in på hotellet och som vanligt så gick jag typ "vilse", gick upp i helt fel trappa och stod där som ett cp... :S haahaha xD
Sen så for jag till Lindex för att köpa ett linne, men näe, inte kunde jag köpa det inte för det fattades en femma! :( Hade haft råd om jag inet köpt filmerna..men ni vet ju jag och film (A) var bara tvungen... ;]
Fick skynda mig till bussen men då jag kom dit så hade inte ens den kommit än så då fick jag stå och frysa ett tag :S träffade också Julia där så jag brhövde iaf inte känna mig ensam.. (A)

På kvällen så blev det film. Jag, Theres, Julia och Frida for till Sara och Emelie och såg Fame. Den var riktigt bra enligt mig, lr inte så att man blir helt galen efter att man sett den, men bättre än bra iaf ;D 
Jag blev själv jättesugen på att börja dansa och sjunga efter åt, hahah (A) och blev rätt så avis på alla de som var så duktiga på att dansa, sjunga osv.. ;] själv så är man väl ingen stjärna inom dom ämnerna men man kan ju alltid drömma...


Nååw, så söt.. :] Asher Book och Kay Panabaker (:






//Josse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0