I'll show you what your worth, If you let me inside your world...

Om en och en halv timma så ska jag vara i stan på min skoterförarbevisgrej :)
och nu så borde jag göra engelskan som är tills imorrn, men orkar inte! :/  
Blir kanske borta i 3 timmar och sen blire duschen och sen sängen! (A)
Har haft jävligt svårt för att somna dom här senaste nätterna, ahha å ni skulle ha sett mig i bussen imorse! såg ju helt drogad ut..

Idag så har vi varit på Skeria hela dagen och hjälpt 2:orna. Det var typ kul, kände mig kanske lite borta men xD hahah. Jag lyckades också att skära mig i fingret då jag och tessan hackade lök.. så fick använda plasthandskar hela dagen typ :S men Emelie lyckades då skära sig 2 gånger, så jag var då inte ensam om att vara lite klantig.. (A)



//Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0