I never promised there’d be sunshine every day...

Var på stan igår med syrran, blev inget shoppande för mig eftersom att allt jag ville köpa fanns inte lr så fanns det inte rätt storlek, inte kul alls. Plus att jag inte fått mina pengar än så känner mig en aningens fattig.. :/
Sen på kvällen nörda jag och syrran One Tree Hill (har nördat hela sommaren♥), finns seriöst ingen bättre serie!! förutom Buffy då, fast dom ligger typ lika men... ;) haha. Har suttit och dreglat hela tiden över Chase (Stephen Colletti), kan man bli gulligare än så? nej, omöjligt. Och det är inte bara utseendet heller, utan också hur han är...! (A) haha jag vet, jag har blivit galen.. :]
Iaf så har jag dampat för jag känner igen han (Stephen Colletti), men jag visste inte från vad! och under tiden då vi såg igår så tänkte jag att eftersom att jag sett massa OTH avsnitt förut så har jag nog sett han därifrån, men tyckte också han var lite smålik han från Laguna Beach, plus att dom har samma namn... så jag var tvungen att kolla upp det. Var år sen jag såg Laguna Beach och tro det lr ej, men nog vare han!! haha. Minns verkligen hur jag satt timmar i sträck framför TVn och dreglade, haha och det var nästan plågsamt att se avsnitt då han inte var med... ^^
Vart också tvungen att kolla upp om han skulle vara med nå mer i OTH (just nu har han inte varit med under denna säsong), och det stod från 2007-2010, så he will be back!! :D


Stephen Colletti

Haha skrattar typ för mig själv, men kan inte hjälpa att jag blir lite knäpp av snygga killar.. ;] men nog om detta nu... Ikv så ska Jag och Emelie hjälpa Sanna i kiosken, igentligen så har vi gjort klart alla våra timmar men hon vill nog inte stå ensam så vi får komma som backup!

//
Josefine Lundström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0