And every night I miss you, I can just look up and know the stars are holdin' you, holdin' you, holdin' you tonight...

Ååååhh, jag hatar tårta(där ljög jag) , ska aldrig mera äta tårta(där ljög jag igen..). Är så mätt att det inte finns ord... plus att man bara blir tjock! :O inte bra att jag köpte massa äckligt godis idag då, mår bara illa på tanken att äta det. Haha för ovanlighetensskull så kände jag typ för att fara ut och springa :O skulle antagligen spy om jag sprang en meter, så jag avstår nog... men kanske nån annan kväll?, för jag lovar... det behövs. Och är nog ingen bra idé eftersom att jag varit förskyld i en månad nu lr? kommer nog vara det hela vintern :( inte ok.

Ikv så ska jag vara med Tessan och Emelie igen, vad vi hittar på vet man aldrig... :O hoppas det bara inte har nått med mat och göra för då avlider jag.

Alltså det här var typ världens tråkigaste tjockisinlägg. Hejdå.


//Josefine Lundström

Kommentarer
Postat av: Matilda

Saknar er, kan vi inte ta och hitta på nåt?

2010-08-28 @ 21:42:33
URL: http://cloudberryblue.se
Postat av: Linnea

TÅRTA<3<3<3<3<3<3

2010-08-29 @ 12:53:50
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0