Och där slutade sommarlovet som knappt hade börjat...

Ska väl börja med att berätta hur duktig jag var i fredags, jag tvättade moppen för första gången, haha. Å jag kan lova att den verkligen behövde det...

Iaf så var jag och Frida med Sara och Emelie på kvällen och såg på Bridget Jones Dagbok :)

Lördagen minns jag knappt, jag var väl i min egna lilla värld.. hahha ^^.

Kvällen minns jag att jag och syrran spenderade tsm med Nyströms. Vi spelade The Sims 3 och min gubbe som ska (skulle) föreställa mig dog... riktigt sorgligt. Och Emelies gubbes (som ska föreställa henne) bok "Jag fick dubbel pott i lamalotto" ska bli film, så det var ju en rolig nyhet... xD
Hahha asså vi är helt sjuka om ni undrar, för vem fan skulle döpa sin bok till Jag fick dubbel pott i lamalotto? tror det bara är vi som kan det...
Vi kunde inte stanna hos Sara och Emelie så länge för vi skulle stiga upp tidigt på söndagen allihopa...
Jag steg upp nån gång vid 4 (4 på morgonen), gjorde mig klar och sen då Sara och Emelie kom till oss vid klockan 5 så for jag, Frida, Sara, Emelie, mamma och Cadillac till Piteå. Ja, ni kanske undrar vad vi gjorde där den tiden...
Vi var där för att Cadillac skulle vara med i en kattutställning :) Det gick ganska bra för han, iaf för att vara första gången.. å han vann faktiskt en sån där "rosett" grej :)
Nån gång runt tolv så började jag, Frida, Sara och Emelie att vandra mot Dollar Store som var en bit bort...
Jag köpte en sminkborstegrej eller vad det nu heter och en hundleksak till Dixi som föreställer en banan å som piper då man klämmer/biter på den. :) hhaha
Får inte glömma att berätta att Frida kom på VÄRLDENS FULASTE LÅT påvägen hem från Dollar Store, jag skämms över att vara hennes syster...
När vi kom hem nån gång efter 6 så åt jag och Frida medans Sara och Emelie såg på tv. Då jag och frillan hade ätit for vi till Sara och Emelie. Vi snackade ett tag och Emelie gjorde världens snusksak på mig som hon ska få ångra stort!
En stund senare kom Theres och Julia och då hedde vi alla på oss ansiktsmasker... vet inte om min hjälpte så jättemycket men ändå kanske lite tror jag faktiskt. ;)
Idag så körde vi hela "gänget" moppe in till stan, köpte lite nya kläder till skolan och for hem nån gång vid 5.
Igentligen hade jag tänkt att se en film nu men eftersom att jag sitter här så har jag missat början...
Nog för att jag sett den förut men jag minns inte så mke av den... mitt minne är ju som det är ;)



Har typ nördat den här låten en vecka nu, hhaha :)



Imorrn äre skola för mig så måste lägga mig i tid för en gångs skull ^^.
Tessan ringde mig för typ en timma sen och berättade att vi hade hamnat i samma klass, så nu är jag så glad som man bara kan bli!! :D haha




/Den Glade Josef (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0