-

Förra torsdagen var jag vårdcentralen för att en läkare skulle kolla på min tå. Har haft världens ondaste och konstigaste tå.. i alla fall så hade jag fått en kallelse att komma dit och trodde bara han skulle kolla på den men slutade med att han var tvungen operera. Visste dock att jag skulle måsta operera den men inte just den dagen. 
Dom kommande 5 timmarna efter det var dom smärtsammaste i hela mitt liv. Grät konstant i 5 timmar för det gjorde så ont då bedövningen släppte! var så ful dagen efter för mina ögon var alldeles röda och svullna haha. Är fan inte bra att gråta så mycket ;) Tog bort stygnen i tisdags och nu behöver jag bara vänta på att det ska läka. Är så less detta och vill bara leva som en vanlig människa igen haha :) 
 
Anledningen till varför min tå blivit som den blivit är för att jag spelade fotboll för tusen år sen och blev trampad på tån. Minns det som om det var igår för det gjorde sjukt jävla ont. Fick en blånagel och sen dess har min nagel aldrig blivit sig lik. Nu har jag alltså haft världens grovaste nageltrång så var tvungen att klippa och knipsa och all annan skit för att hjälpa min tå. Går som ett fyllo, måste ha skor som är för stora och att duscha är ett helvete :(
 
Har varit hemma från jobbet i en vecka nu och känner mig rätt så less. Ska försöka jobba imorgon och förhoppningsvis kan jag gå som en nykter människa haha. Har en massa äckliga bilder på min tå men tror jag avstår från att visa er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0