Julafton 2013

 
Hade en trevlig julafton med familjen och släkten! som vanligt blev det lite julklappsinslagning på morgonen (alltid sista sekunden) och sen Kalle Anka såklart. Mat i mängder tills jag nästan sprack, både julbord och efterrätt (cheesecake ♥). Sen julklappsöppning och senare då gästerna farit avslutade jag och syster julafton på det vanliga och bästa sättet, med en film! I år blev det Love Actually, lätt en av dom bästa julfilmerna! 
 
Juldagen for vi till Bastuträsk för att äta julbord hos Inez och Runo (våra släktingar som var hos oss på julafton). Blev såklart en massa prat, filmtittande och Inez supergoda chokladmousse! Sen begav vi oss hemåt och jag och syster såg såklart en film då vi kom hem, Pirates of the Caribbean
 
Annandagen spenderade jag och Staffan med hans familj och släkt. Självklart blev det julbord där med ;) 
 
 
En bild på mig och syster från julafton ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0