Helgen

Min helg var väldigt lugn och jävligt underbar. Så himla skönt att ta det lugnt för en gång skull och bara slappa, även fast festa är jävligt kul men hehe. Spenderade hela helgen och måndagen med pojkvännen ♥ Fredagen var vi hos mig och bara myste.Lördagen for vi till stan för att käka på Max och sen blev det bio där vi såg Hundraåringen. Riktigt rolig och bra film! Robert Gustafsson är så himla duktig! I mars 2012 var jag i Stockholm och såg hans show, det var nog det roligaste jag sett i hela mitt liv haha! Efter bion for vi hem till Staffan där det blev film och mys. Söndagen såg vi hockeyn och sen hem till mig för att äta plankstek. Sovde hos mig till måndagen då vi fortsatte med myset hela dagen och på kvällen for Staffan hem. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0