Valentine's Day ♥

 
 
Min alla hjärtans dag var jättebra! ♥♥♥ började med att Staffan överraskade mig med rosor och choklad hihi ♥ sen for vi på dubbeldejt med Alle och Malin, riktigt trevligt! åt såklart god mat och lite alkoholhaltig dryck på Viking. Senare gick vi vidare till Alle där det blev en liten hemmafest. Staffan fick sig en pengardusch och senare kom det lite mer folk som joinade oss i alkoholens värld hehe. Vid 01 tiden begav sig jag och Staffan hem till han och jag fick äntligen somna i hans underbara famn ♥
 
Fick alltså spendera min dag med min kärlek och mina vänner, kunde inte ha blivit bättre ♥ 
Är väldigt många som glömmer bort att alla hjärtans dag inte bara handlar om att ha en partner att umgås med, utan också sin familj, vänner och alla andra man har kär. Glöm inte bort det!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Michelle

Härligt med en toppenbra alla hjärtans dag! :)

Svar: Ja verkligen! :) hur var din dag? :)
Josefine Lundström

2014-02-18 @ 07:33:21
URL: http://mischakaro.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0