The Amazing Spider-Man 2 ♥

Jag hatar spindlar. Men det finns en spindel vid namn Spider-Man aka Peter Parker som jag älskar ♥ Finner inga ord för denna film. Den var allt. Romantisk, spännade, sorglig, rolig och helt förbannat jävla bra! har den i mina tankar hela tiden och är rädd att jag kommer hinna bli psyko (mer än vad jag redan är) innan den tredje filmen kommer. Orkar inte vänta ett år! men om det är det som behövs för att göra ännu en magiskt bra film så är jag villig att vänta. Älskar verkligen alla Spider-man filmerna men de nya är ju faktiskt bättre än dom gamla!
 
Rekommenderar den till varenda varelse i världen, SE DEN!!
 
 
 
Emma Stone (Gwen Stacy) och Andrew Garfield (Spider-Man/Peter Parker)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0