We kissed, I fell under your spell.

Förra helgen måste ha varit den näst tråkigaste i hela mitt liv (den tråkigaste var då jag hade magsjuka en hel helg). Var tänkt att jag skulle festa fredag eller lördag men blev ingen dag så det var ju tråkigt. Satt alltså hela helgen i min systers lägga och såg filmer/serier (tycker dock att det är roligt men inte en hel helg).
 
I veckan har jag gått skola, gymmat, övningskört och shoppat. Beställde en jacka i måndags som skulle ta 4-5 dagar men den har kommit idag! så ska hämta ut den imorgon och hoppas att den passar. Hade velat ha den i 36 men den fanns bara i 38 så finns en risk att den är för stor.. håll tummar och tår åt mig!
 
Håller på men en försäljningsuppgift nu som ska vara klar i morgon. Känns som evigheter sen jag gjorde en läxa, har näsan saknat det. Bara nästan. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: zentla

aw gos kissekatten !:)

2013-10-17 @ 08:53:56
URL: http://zentlas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0