Helgen x2

Förra helgen hade jag typ den perfekta helgen. Fredagen spenderades på bowlingkompaniet med Frida, Theres, Julia och Emelie (jag förlorade som vanligt). For förbi Big Smajl för att hälsa på Sara och käka. Tog sen nattbussen till Staffan. Lördagen blev det spontanfest, grymt kul! var hos Emma till 00.30 och drog sen på Allstar. Träffade Frida och Tessan där och fick gratis öl av någon random. Sen fyllekäk såklart! ;) Söndagen blev det middag på Tatung med Frida och Emelie, sen The Conjuring på bio.
 
Denna helg blev det fest i Tessans systers lägenhet. Hela vårat "gäng" var samlade vilket var så jävla kul! inte träffat Anton och Isak på 5-6 månader... Isaks flickvän Julia kom också och min syster vilket var kul det med! :) For sen på Allstar där vi hade kul tills Tessans mobil blev stulen.. fick hjälp av en jättesnäll vakt och vi frågade runt i barerna flera gånger men ingen som sett någon mobil. Tessan for hem och jag, Frida, Staffan och Anton for på kungsgrillen och sen subway innan vi alla drog hem till Frida. Dagen efter fick jag ett sms av Tessan, hon hade alltså fått tillbaka sin mobil och fan så glad jag blev för hennes skull!!
For på kvällen till Staffan och spenderade resten av helgen hos honom.
 
Några dåliga bilder från min mobil:
 
 
Och några bra bilder jag snodde från Linnea:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0