My birthday ♥

Lördagen började med att jag gjorde mig klar hos Frida och for sen hem till mig i Klutmark. Efter 19 drog vi (jag, Staffan och Anton) till Lina där det blev förfest. Spelade PS, såg skumma program på MTV, spelade ölspelet och babblade på. For sen in till stan där det blev käk på kungsgrillen och sen Allstar. Hade himla kul på krogen! träffade massa gammalt folk från sörböleskolan, dansade en ful dans med Lina och fick massa gratis alkohol hehe. Var där tills stängning och for sen på subway ♥ Sen for jag, Staffan och Anton och sovde hos min syster.
 
 
 
På söndagen tog jag bussen till Klutmark där det blev mys med katterna och serier innan middagen. Åt en sjukt god middag! sen tårta (såklart) och cheesecake ♥ Öppnade sen presenter och avslutade kvällen tillsammans med syster framför filmen Stand by me :)
 
 
 
 
 
Hade en jättebra födelsedag och helg!  ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin blogg :)

Svar: Detsamma! :)
Josefine Lundström

2013-11-11 @ 23:09:55
URL: http://liveticalifornien.blogg.se
Postat av: Sara

åh vad gott det ser ut! ^^

Svar: Det var det! ;)
Josefine Lundström

2013-11-12 @ 07:19:29
URL: http://www.sarabostrom.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0