Halloween 2013.

Har haft en sjukt rolig halloween! blir alltid lite ledsen då halloween är över för det är så jäkla kul men tur den kommer tillbaka nästa år :)
 
Fredagen började med att jag och Staffan gick på stan för att köpa en dräkt åt han. Blev en svart cape och en svart mask. Kom sen på att han behövde vanliga svarta kläder under, så vi hittade ett par jeans, en tröja och tre t-shirtar på 20 min. Önskar jag vore kille, då hade shoppingen varit mycket lättare.
For sen på kungsgrillen där jag åt black and white och Staffan tog sin vanliga kyckling-kebab. Blev sjukt mätt. 
Sen hem till min syster för att göra oss klara (dock bara jag som skulle sminka mig osv så Staffan såg tv hehe). Anton kom efter en stund och sen skjutsade Linnea oss till Alle. Var väldigt trevligt där och roligt folk! for senare till folkparken där det var en jävligt lång kö. Väl inne så blev det dans och drinkar hihi. For hem efter 02 till Staffan och jag var så sjukt trött.. minns att jag somnade i bilen påväg hem och sen vaknade jag helt plötsligt i Staffans säng och var helt förvirrad haha.
 
 
På lördagen fick jag hämtning av Sara och Anton och Frida hämtade vi upp i Klutmark och sen for vi till Sara och Emelie där festen skulle vara. Var lite stressigt då vi alla behövde hjälp med något men vi lyckades göra oss klara i tid innan alla kom. Ingen aning om hur många vi var men tror det var rätt så många. Var i alla fall sjukt kul och alla verkade supertaggade. Dansade 90 % av kvällen och resten av tiden blev det massa prat, sång (sailor moon låtar såklart) och alkohol såklart. När alla hade dragit tog vi oss en korv-macka och gick sen å la oss. 
 
 
Som ni ser så var jag rödluvan i fredags och sailor mercury i lördags. Hade ingen sån där rödluvan-klänning utan bara en svart klänning och röd cape men tycker det är minst lika snyggt! min syster har faktiskt gjort capen som är väldigt fin, tänkte bara skryta lite åt hon. Var dock snäppet roligare att vara sailor mercury! Frida var sailor moon och Emelie var sailor venus. Vill vara det här varje år, dräkterna var så himla fina och man kände sig jävligt snygg hehe ;) Vet dock redan vad jag vill vara nästa år men om det inte blir av har jag ju alltid min älskade sailor mercury :') 
 
Hade ju sprayat mitt hår blått hehe.. man måste ju gå all in på halloween ;) sprayflaskan tog slut (skulle kanske ha köpt två) så blev inte blått överallt men när jag väl satt upp det i toffsar (sailor mercury har inte toffsar men ville inte att håret skulle ligga mot dräkten och färga av sig) så såg det ut som att jag hade blåa slingor, så blev snyggt ändå. Fick dock shamponera det 4a gånger och sen balsam 3 gånger innan jag fick ur det ur håret. Vet inte ens om jag fått bort allt. Risigt som fan blev det också. Men det var ändå värt det!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin blogg :)

Svar: Tackar! :)
Josefine Lundström

2013-11-06 @ 07:14:20
URL: http://liveticalifornien.blogg.se
Postat av: Josefine Hellgren

Hahaah! Klockrena! Älskar snubben från baksmällan :p
Jag har en frågestund/tävling på bloggen, där den bästa frågan vinner en bildlänk. Om du är intresserad så får du mer än gärna ställa en fråga eller två!
http://gossanfoto.blogg.se/2013/november/fragestund.html
Kram kram!

Svar: Haha ja att han var bra utklädd! ;)
Josefine Lundström

2013-11-06 @ 13:48:33
URL: http://gossanfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0