31a Maj.

Hade en himla kul kväll igår! började först dagen med jobb 08-18, en sväng på solbacken med mamma och sen hem för att skynda göra mig klar. Mötte upp Tessan på Max och vandrade sen vidare till Alhem. Var där med Lina och Carres klass men Lina mådde inte så bra så hon for hem och vi andra drog på Olles.
Jättelängesen jag var på Olles, har mest hängt på Allstar hela vintern men Olles är rätt nice på sommaren då det är den enda krogen med uteplats (och Verandan men jag är inte 20 än så den räknas inte).
Mycket folk, mest studenter men även lite äldre. Dansade och köpte öl för första gången åt mig själv tror jag. Har såklart köpt öl förut men då har det varit åt Staffan. Smakade sådär men fick i mig den och sen mådde jag prima :))

Har varit rätt dålig med bloggandet så tänkte skriva lite kort om senaste gången jag festa för typ 2 veckor sen. Var hos Tessans syster med lite blandat folk och förfesta. Sen drog alla åt olika håll. Jag, Staffan, Anton, Carro och Albin åkte bil nästan hela natten. Inte en så bra kombo för mig att åka bil och dricka då jag har jättelätt för att bli åksjuk, så var väl inte så kry men överlevde bilturen.
Åt en god kycklingmacka från Gulf men var en äcklig sås på så började må ännu mera illa av den, rekommenderas inte.
Bjuder på enda bilden jag har från den kvällen ;)



Imorgon drar jag till Umeå för Brännbollsyran, är så grymt taggad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0