9e Mars.

Har inte gjort speciellt mycket idag, sett på One Tree Hill och varit en sväng på ica för att hämta mina gratis glass (gåva tack vare ica kortet). Sen gjorde jag en skum men god middag och fortsatte med Oth ;) Såg även Melodifestivalen och tycker det var rätt låt som vann! har inte varit så inne i mellon, men har väl inte varit så speciellt många bra låtar med i år (går ju inte att klå Loreen), några hyffsat bra och sen Robins låt som faktiskt är väldigt bra!

Ska försöka sova nu eftersom jag börja jobba 06.00 imorgon (längtar tills nästa helg då jag är ledig!). Hör att det är någon buse som kör runt där ute med hög musik... och igår kunde jag inte sova (somnade 4) för grannen snarkade så högt, bra isolering.

God Natt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0