2a Mars.

Jobbade kväll igår vilket gick bra. Dock kom bussen till stan 20 min försent och då jag tryckte på stopp i god tid så stannade den ändå på fel plats så fick gå en extra lång bit. På kvällen såg jag The Wedding Singer som är riktigt rolig!

Idag har jag varit och handlat med mamma. Först på elgiganten för att köpa ett usb-minne och även batterier till dvd-dosan. Sen till solbacken och handla mat så jag överlever. Hittade ett par fina partyskor på skopunkten men dom var för små i 38a och förstora i 39, så får nog köpa en skosula i så fall. Får se om jag köper dom!

Nu ser jag på Pll och börjar bli småtrött. Börjar 06.00 imorgon så måste sova snart. Vill göra något kul istället... saknar min pojkvän och mina vänner<3


Smygtog en bild på skorna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0