23 Mars.

Hade en jättetrevlig kväll igår! först jobb, en sväng på Af och sen hem och göra mig klar för kvällen. Linnea och Tessan hämtade upp mig sen for vi till Julia. Staffan, Anton, Isak och Julia kom sen och då började vi förfesta. Blev shotar, spel och många skratt under kvällen. Wille, Christian och Pia (deras hund) kom på besök vilket var jättekul!
Drog sen på Allstar där vi dansade som aldrig förr och träffade massa roligt folk. Jag, Staffan och Anton for tidigare än dom andra för vi ville hinna äta innan bussen gick. Slutade dock med att vi alla tre sovde hos Frida.
Idag har vi sett Tv, bl.a Ullared. Anton vill att vi ska göra en roadtrip dit så han kan köpa sockar... Får väl se hur det blir med det. Sen så har jag sett Oth och tagit det lungt hela kvällen. Ska sova nu för imorgon är det jobb!

Var svårt att ta en bra bild på Pia (hon blev lite smårädd då 7 pers blev galna och ville gulla med hon) och min mobilkamera inte är den bästa. Hon var hur snäll som helst och kunde inte sluta kolla på hon!
Sista bilden behöver jag inte kommentera.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0