Grattis till studenten!

Igår tog min pojkvän, Anton, Isak Lina och Emelie studenten! ett stort grattis till alla! :D

Var lite skillnad på Balders och Kaplans student. Var mer livat på Kaplans och förmodligen mer än hälften var fulla... Staffan var då en av dom haha ;)













På kvällen blev det fest på Folkparken med alla studenter (bra som jag är så hade jag vunnit biljett dit ;)) Förfestade först med Linnea, Amanda och några fler vid älven sen var vi ett tag i stan innan vi drog på folkan. Linnea kom dock aldrig fram haha ;) Såg på Det vet du och svepte drinkar som vatten hehe. Sen for jag och Staffan hem till han och idag har vi bara myst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0