25e Juni.

Är himla trött nu vilket är rätt konstigt då jag sovde länge idag.
Tänkte i alla fall berätta lite vad jag gjort dom senaste dagarna.

Helgen spenderades hos Staffan, myste mest och solade. Gårdagen blev det en sväng på stan och sen solade jag och myste med katterna.
Idag (igår) har jag solat (har lyckats bränna mig som vanligt), sen skulle jag egentligen ha dansträning men den blev inställd. Så jag och syster for till Theres och Julia och umgicks. Försökte utrota en spindel och dens bo men det gick inte speciellt bra, käkade glass, Frida badade och sen har vi babblat på en massa.
Ikväll har jag och Frida sett Pirates of the Caribbean, lika bra varje gång!!




Imorgon väntas solning, dans och käk på Stadsfesten! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0