19e Juni.

Känslan jag kände då jag gick ut genom dörrarna idag från jobbet var obeskrivligt. Ville bara gråta av lycka. Har längtat efter den här dagen i evigheter! kände mig dock ganska ledsen för jag kommer sakna mina roliga och trevliga arbetskamrater, utan dom hade jag inte klarat en sekund. Kan inte säga att jag aldrig mer kommer komma tillbaka dit då jag inte vet hur jag har det med jobb till hösten, men vill verkligen hitta något jag tycker är kul! annars kanske det blir att plugga vidare, om jag nu kommer på vad jag vill bli vilket är ett stort mysterium

Gårdagen spenderade jag på jobbet 11,5 timmar med 20 minuters lunch. Inget jag rekommenderar. Hade dock livsmedelshygienutbildning i 2 timmar men jag, produktionsledaren och praktikanten var bara där 40 min så vi kunde göra bort lite grejer så vi kunde få sluta någon mänsklig tid. Jag har då gått livsmedelshygienkursen i gymnasiet så jag missade då inget ;) (jag behövde inte vara med eftersom att jag inte ska jobba där längre).

I helgen har jag bara myst med min pojkvän och vänner. Sovde hos Staffan i fredags och såg någon ny serie (Staffan hittar alltid massa nya småskumma serier som ändå är rätt bra) hela kvällen och dagen. Jag somnade dock rätt tidigt som vanligt då jag börjar närma mig pensionen.
Lördagskvällen städade jag och sen kom Sara och Emelie hit och umgicks med mig och Frida. Resterande dagar har jag jobbat, dansat och nördat Supernatural.

Ska fortsätta med Supernatural tittandet, sen ska jag packa lite grejer för imorgon och sen sova!



Vill hem så jag kan mysa med kissekatterna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0