Stadsfesten 2013.

Känns lite sorgligt nu då stadsfesten är över, tycker den borde vara året runt! men tur den kommer tillbaka nästa år ;)

Var ute onsdagen men då var jag nykter, torsdagen var jag bara där på dagen men sen blev det 2-dagars ;)

Förfestade båda dagarna hos Emma och första kvällen var det fest hos grannen också så då blev det storparty. Såg ingen artist den kvällen, hade velat se Loreen men hon spleade kl. 21 så det vart lite för tidigt. Dansade mest och köpte alkohol ;) Tessan bjöd mig på en shot som var så sjukt stark så vi gav bort den till en random snubbe. Jag är så mesig, hehe :$ Avslutade kvällen och for sen hem.med Staffan till han.

Dag två började med bakiskäk (var dock inte bakis) på stads, thaimat såklart ;) Blev sen förfest hos Emma, vi var lite mindre folk denna kväll så vi spelade mest kort men det var kul det med!
Sen skynda oss in till stads för att se Magnus Uggla, han var grymt bra och skulle lätt kunna se han igen! var så himla taggad under "Kung i baren" haha ;) hade också velat se Petra Marklund men hon spelade kl. 21 så blev för tidigt.
Sen virrade jag för det mesta runt lite här och där och avslutade kvällen på samma vis som första, langos och sen hem till Staffan.

Har som vanligt väldigt få bilder och inte så roliga, måste bli bättre på att fota under fest!




Längtar redan till nästa år!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0