Piteå.

Hade en väldigt rolig helg i Piteå! bland det bästa jag gjort i sommar faktiskt! Det var jag, Staffan, hans mamma och hans syskon och deras flickvänner/pojkvänner som var där. Och lilla Evy som är Staffans brors dotter.

När vi kom fram började vi smådricka lite i en av alla hotellrum och sen gick vi ner till fyren och åt grillbuffe. Var ett band som underhållde oss under middagen och tjejen som sjöng var så himla duktig!!
Sen tillbaka upp till ett annat hotellrum för att dricka ännu mera och sen drog vi ner till puben som ligger i hotellet. Mest vuxna människor där men det är dom som är galnast då det gäller fest så var full rulle hela kvällen ;) Jag och Staffan gick upp lite efter 01-tiden för det blev lite väl mycket alkohol för oss, hehe.
Lördagen vaknade jag tidigt och mådde hur bra som helst så fick slita upp Staffan som var rätt trött. Åt hotellfrukost och sen gick vi ut till stranden där dom andra var. Lyckades bränna mig på axlarna och i ansiktet så har varit en räka halva helgen. Käkade sen skrov och gick till lekparken så Evy fick leka :) For hem till Skellefteå sen och myste hos Staffans resten av helgen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0