I belong with you, you belong with me, you're my sweetheart.

For till Staffan i söndags och sovde där till igår. Vaknade onödigt tidigt för att hinna till Frida så jag skulle slippa stressa innan jobbet. Tryckte en skål med nudlar och såg Vampire Diaries innan jag begav mig ut i stormen, är så less vintern. I kväll har jag sett lite tv med Frida och ska försöka sova snart. Blir kanske en sväng på stan imorgon och solbacken med mamma om jag hinner, måste lägga mig i tid för börjar 05.00 på onsdag. Kan inte fatta att jag orkar vakna, är fan världens tröttaste och lataste människa (ibland) och stiger ändå upp kvart i fyra på morgonen. Försöker tänka på pengar då väckaren ringer, brukar gå lättare då.Vet att 99% av min bilder är mat, ni måste ju tro att det enda jag gör på dagarna är att äta (är tyvärr typ så).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0