5e Februari.

Förstår inte riktigt vad som hände igår, mådde prima ballerina tills där just innan middagen då en jävlig förkylning kom på 5 min. Precis på samma sätt som då man får näsblod så började snoret rinna och halsen blev helt förstörd.
Är så rädd att jag ska bli magsjuk, har mått småilla hela kvällen och legat på kökssoffan och skakat i en timma...
Var egentligen tänkt att jag skulle vara med Theres, Julia och Frida ikväll men när jag mår som jag mår kändes det inte lika taggande och vill inte smitta dom.

Ligger framför TVn hemma i Klut. TVn har dock fastnat så har kollat på Jennifer Lawrence (The Hunger Games) rumpa i en halvtimma. Katten som jag hade kidnappat (från köksstolen till soffan) flydde då när TVn gav upp.

Igårkväll for jag till Staffan och myste. Såg Supernatural och däckade som vanligt lite för tidigt. Har börjat bli så gammal nu så orkar knappt se TV för det är för utmattande för en pensionär som mig.






Min trogna vän Izza. Sova och gråhåret är våra likheter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0