22a Februari.

 
Igårkväll skulle jag försöka somna i tid men gick som vanligt inte. Låg vaken i flera timmar och drömde mig bort om skumma saker jag kanska tar upp i ett annat inlägg. Sara och Frida var uppe hela natten och skrev deras hemtenta (som dom gjort hela veckan dom stackars barnen), så när jag började jobba så gick dom och la sig.
 
Överlevde i alla fall en dag på jobbet men det stora problemet var då jag efter jobbet skulle ta ut pengar. Gick runt i mjukiskläder (4 lager av tröjor), mössa, halsduk och en Willy's påse. Dagens läskiga stund var då jag skulle smyga genom HM utan att bli upptäckt av någon jag känner. Går dom konstigaste vägarna man kan tänka sig och under hela resan följer en tant/kvinna efter mig. Får panik när någon jagar/går snabbt efter mig och hon verkade ju vilja leka följa john. Ingen höjdare må jag säga. Fattades bara till min klädsel att jag skulle skitit ner mig av denna stalkern.
 
Vet inte vad som händer i kväll, kanske blir så att jag somnar snart för är rätt så trött då jag stigit upp kl. 05.00. Annars kanske det bli nå skoj imorgon!
 
En rolig nyhet är ju att Loreen och Petra Marklund ska till stadsfesten i sommar!!  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0