Piteå havsbad.

Hade en riktigt trevlig helg i piteå med Staffan och hans familj! for vid 1 tiden på lördagen och käkade direkt då vi kom fram. Sen blev det förfest i en av hotellrummen innan vi drog ner till restaurangen. Började med förrätt som var en jävligt god svampsoppa och fick också en gratis alkholdryck till maten. Sen så började showen, som var så sjuuuuukt bra!!! dom körde sen en paus för då vare dags för huvudrätten som var buffé som också var gott. Sen fortsatte showen och sen blev det en sista paus för efterrätten som också var buffe, gott det med såklart (var dock jävligt mätt). 
 
Showen var en julshow där dom för det mesta sjöng och även pratade lite grann. Vart också en tävling där i mellan. Dom var väldigt duktiga på att sjunga och dom hade valt riktigt bra låtar! en gång kom dom till och med fram till vårt bord och sjöng, och Staffan fick låna en hatt haha ;)
 
Sen blev det alkohol i mängder, tror jag aldrig druckit så där många drinkar i mitt liv. Gott vare i alla fall hehe. Blev en massa sång och dans innan vi drog vidare på efterfest. Jag gick dock ganska tidigt (vid 03) till hotellrummet och sovde för jag är en liten tröttis.
 
På morgonen blev det hotellfrukost såklart och sen blev det bad för några. Käkade lunch och sen begav vi oss hemmåt.
 
Rekomenderar verkligen att fara till Piteå havsbad under jul då dom har julshow!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0