You make me happy.

Var ett tag sen jag skrev, som vanligt alltså.
Har umgåts med vänner, myst med katterna, kollat på brännbollsmatchen mellan saik och np, sett bio, firat älsklingen som fyllt 19<3, dansat, spelat fotboll vilket ledde till att jag gick ner i splitt (rekommenderas inte om man är lika ovig som jag), käkat grillat näsan varje dag, shoppat, jobbat osv.

Hade sista jobbdagen igår (dom stänger över vintern) och vid 21 fick alla som jobbat där komma dit och fika upp allt fika som fanns kvar. Har trivts väldigt bra där och kommer sakna alla arbetskamrater!

Var som sagt på bio både torsdag och fredag för ca två veckor sedan hehe. Såg först Känn ingen sorg som var sjukt bra! Rolig, sorglig, och romantisk. Väldigt bra gjort av Adam Lundgren (huvudrollen) och dom andra som sjöng Håkans låtar! The Wolverine såg jag och Staffan på hans födelsedag :) inte den bästa X-men filmen men den var ändå bra! Det bästa med filmen var den rödhåriga japantjejen, hon var som småsöt och rolig hehe.  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0