You're my kind of perfect.

Känner mig som en döing som återuppstått, är sjukt trött. Men det hindrar inte mig från att festa, hehe ;) Har fortfarande min jävla hosta kvar men den får jag leva med. Funderar om det blir vinterjacka ikv, lr har man ens något val om man vill överleva? vet inte ens vars jag har min. Fett sugen på att ha mjukisar ikv, hade varit galet skönt! men blir nog inte så om jag känner mig rätt.
Dagen har spenderats på stan för att hämta arbetskläder och sen virrat runt med Lina. Ska börja bege mig mot duschen nu och sen är ju frågan om man ska ha platt lr lockigt hår? vill bara raka av mig allt, mindre problem då. Höres när vi höres!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0