Always laugh when you can. It is cheap medicine.

Snoret sprutar åt alla håll och halsen ska vi inte ens nämna. Fy fan, hatar att vara förkyld och det värsta jag vet är att ha ont i halsen och att vara snorig. Är hellre hes, hostar och tät i näsan än det här. Har druckit te som en galning så hoppas jag blir bättre!
 
Fredagen spenderades hemma hos mig med Tessan och Linnea. Hade en chillkväll där vi bara pratade om allt från himmel till jord.
I lördags blev det fest som började hos Wille, fotsatte på Coasters och avslutades på Max. Sen for vi alla åt olika håll. Trevlig kväll!
I söndags for jag och Staffan till hans systers butik och hjälpte dom att inventera. Var klar vid halv 5 så då får vi på All Star och åt, sen bio; Bourne Legacy. Den var bra! tror dock man ska ha sett dom andra innan för var lite svårt att fatta hela handlingen (lr är bara jag väldigt trög). Får ta och se dom andra så kanse det klarnar till i min skalle ;)
Måndagen och Tisdagen spenderades med Staffan hos han. Igårkväll for jag till min syster och sovde där. Såg filmen What to expect when you're expecting, trodde den skulle vara bättre men helt ok. Bra skådisar iaf!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0