Nightmare.

Hade världens sjukaste mardröm inatt, går inte ens beskriva hur den var. Försökte berätta den för min syster men går inte att förklara den läskiga känslan, fy fan. Cameron Diaz var i alla fall med, hon var dock inte den läskiga, det var hennes man som hade en konstig sjukdom. Vaknade vid 5 och hade panik, inte haft sån panik av en dröm sen jag var liten. Är så jävla mörkrädd också, så att det var svart och helt tyst i huset gjorde det inte bättre. Blev tvungen att tända lyset och he på datorn för att spela FarmVille2, då blev det bättre hehe.
Funderar helt seriöst på att göra en film av min dröm, jag hade lätt bajsat ner mig i biosalongen kan jag lova.
 
Har varit smått elak och dissat min blogg, har inte gjort speciellt mycket och känns bara tråkigt att berätta då jag inte har några bilder.
Var iaf hos Sandra i fredags med Linnea, Staffan, Anton och Lina.
Lördag var jag hemma och såg serier.
Söndag chillade jag hela dagen (kan ha staplat ved om jag minns rätt?) och kvällen spenderades hos Sara med knäppgökarna Frida och Emelie. Lyckades dessutom spilla cola på mina pommes vilket sög.
Måndag och tisdag har jag varit hos Staffan, for hem igårkväll och ångrade mig så jävla mycket i natt att jag gjorde det, hade varit mindre rädd om jag haft Staffan snarkandes bredvid mig ♥
 
Ska ner och äta nu, hoppas det är god mat! hatar äcklig mat (ganska logiskt att jag hatar äcklig mat eftersom den är äcklig...).
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0