Helgen.

Fredag - Förfest hos Sandra, sen vidare till Idas fest som hade hyrt en lokal bakom Big Smajl. Sen var tanken att vi skulle på All Star/Mollys men kön var så lång så jag och Linnea for till Coasters istället där killarna var. Längesen jag hade så kul då jag festade (fått lite för mycket av det goda), måste göras om!
 
Lördag och söndag - Var med Staffan båda dagarna. Myste, såg nästan en hel säsong av NCIS, åt skräpmat båda dagarna (fettet rullar in som det ska), fikade med Staffans släktningar osv. 
Har dessutom blivit något fel med mitt öra, började igår och har fortfarande inte försvunnit. Jag gissar på en spindel som krypit in och lagt bo eller att Staffan tryckt in en eller två spindlar i mitt öra. Finns risk att det kan vara min hjärna som vill ut/smälter ut eftersom det inte finns något värde i den. Annars så kan det ju vara en öroninflamation, dock väldigt otroligt. 
 
Fyra bilder jag snodde av Linnea eftersom jag är en sån bra vän!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0