Helgen.

Fredag - Var på arbetsförmedlingen i 4 timmar, rekommenderas inte. Sen på kvällen blev det party såklart. Förfest hos Adam med Linnea och Petter. Sen kom Felicia och skjutsa oss till Allstar. Träffade Staffan, Anton och massa randoms där. Träffade också nästan halva min klass vilket var sjukt kul, saknat dom! tappade dock bort Emelie någon gång under kvällen. For hem till Staffan med 01.20 bussen och sovde där.
 
Lördag och söndag - Myste hos Staffan båda dagarna ♥ Hade Twilight-maraton vilket gjorde mig extra taggad på den sista filmen! såg även då den där Felix hoppade från rymden, jag hade nog hellre tagit livet av mig än att göra det, hatar höjder (och det där var ju inte lite högt precis). Har tydligen också sovit bra i helgen, Staffan försökte väcka mig igårnatt, men jag sovde som en döing. Tänk om det skulle komma in en mördare och Staffan skriker på hjälp och där ligger jag och snarkar/dreglar som ett litet tap? blir rädd, måste börja vara vaken och hålla vakt medans han sover.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0